Hangi Televizyon Kanalı Kimin?

Hangi Televizyon Kanalı Kimin?

Hangi TV kanalı kimin? Hangi Televizyon kanalı hangi şirket ya da gruba ait? İşte Televizyon kanallarının patronları.

Ülkemizde yer alan televizyon kanallarının kime ya da hangi şirkete ait olduğunu merak edenler için yapmış olduğumuz bir incelemeyi okuyorsunuz. Ülkemiz TV kanalları kime ait? Hangi televizyon kanalı kime ait? Yabancılara ait olan TV kanalımız var mı?

İşte TV kanalları ve sahipleri:

ATV kime ait? – Turkuvaz
AHABER kime ait?- Turkuvaz
STAR TV kime ait? – Doğuş
NTV kime ait? – Doğuş
CNBC-e kime ait? – Doğuş
FOX TV kime ait? – Rupert Murdock(**)
STV kime ait? – Samanyolu Yayın Grubu
SAMANYOLU HABER kime ait? – Samanyolu Yayın Grubu(***)
SHOW TV kime ait? – Ciner
HABERTÜRK kime ait? – Ciner
KANAL D kime ait? – Doğan
CNN TÜRK kime ait? – Doğan
KANAL 7 kime ait? – Yeni Dünya Medya Grubu, Nokta Elektronik Medya
ÜLKE kime ait? – Yeni Dünya Medya Grubu, Nokta Elektronik Medya
KANALTÜRK kime ait? – Koza İpek Holding
BUGÜN kime ait? – Koza İpek Holding
TVNET kime ait? – Albayrak
24 TV kime ait? – Star Medya Grubu, Tevhid Karakaya – Socar
KANAL A kime ait? – KTV Yayıncılık Reklam ve Sanayi Ticaret A.Ş
TGRT HABER kime ait? – İhlas Yayın Holding
BEYAZ TV kime ait? – Osman Gökçek
SKYTÜRK360 kime ait? – Ethem Sancak, Türkmedya
FLASH TV kime ait? – Göktuğ Grubu
TV8 kime ait? Acun Medya
Gazete sahiplerini görmek için burayı tıklayın.

1 Yanıt yorum "Hangi Televizyon Kanalı Kimin?"

Yorum yazın.